ПРИНЦИПИ РОЗМІЩЕННЯ ЛОГОТИПА
Розміщуючи логотип Університету поряд із логотипами інших структурних підрозділів або організацій, мінімальну відстань між логотипами вираховують за принципом захисного простору.
На неофіційних документах, презентаціях, програмах, неофіційних матеріалах логотип розміщують у максимально видимій зоні аркуша або сторінки – у верхньому правому куті.
На неофіційних документах, презентаціях, програмах, неофіційних матеріалах логотип розміщують у максимально видимій зоні аркуша або сторінки – у верхньому правому куті.
На неофіційних документах, презентаціях, програмах, неофіційних матеріалах логотип розміщують у максимально видимій зоні аркуша або сторінки – у верхньому правому куті.
Для логотипа поряд з іншими логотипами використовується лівий верхній кут сторінки. Всі інші логотипи мають бути розміщені після логотипа університету із врахуванням охоронних полів та з розрахунку відстані. (Див. арк.22).